Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител селеспиид

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не ,смених датчика и колата заспа. Просто съм се заял от спортна злоба

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
      Нервирах се ,ще се хвана тия дни да започна да превеждам цялата информация от сайта . Белким за двайсетината дни ,в които ще съм свободен ,успея да го направя .
      E за какво ти е да я превеждаш като можеш да си я четеш при необходимост?
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Туй не го вeрвам
        Добри ще паднеш ама го пробвах и е верно
        Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

        Comment


        • #34
          Хммм, Алберти, и как разбра , че действа ?

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            Хммм, Алберти, и как разбра , че действа ?
            Ами преди пробата, при смяна на предавките ( независимо на горе или на долу ) усещах нещо като придърпване или задържане абе все едно неумела работа на неопитен водач със съединителя и газта. Освен това при маневра се излиташе на тласъци все едно не умее да държи полу-съединител. Та след пробата като потеглих пак се излетя и си казах, че това са глупости но тогава включих на задна и " о чудо " колата лениво започна да се връща на зад без тласъци. Ми т`ва е и сега смяната на предавките е мазна и неусетна за пасажерите.
            Last edited by allberti; d.m.y г., 13:51.
            Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

            Comment


            • #36
              И на мен ми изписа грешка по CAN интерфейса... Дисплеят за изписване на предавката мига, колата минава от скорост на нулева, губят се скорости. С лаптопът прочетох p1762 - грешка по CAN интерфейса, но доколкото знам датчиците са вързани директно към ЕКУ-то на селето. Значи грешката е в комуникацията между двете ЕКУ-та? Това на селето нали е в пасажерските крака? Ще го отворя да разгледам за куплонзи и други подобни. Всякакви съвети ще са ми полезни. Мерси предварително!!!
              Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
              ALFA- Always Looking For Assistance

              Comment


              • #37
                Пфууу, темата за селето нещо се е бъгнала и номерата, на постовете не отговарят.
                Прочети , последният пост http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=34244&page=11
                А грешката ти е от слаб акумулатор при въртене на стартер, но тя няма нищо общо с проблема. Провери си масата под десният фар , отстрани до радиатора.
                Last edited by dobromirski; d.m.y г., 18:33. Основание: Разминават се цитатите в темата за селето !

                Comment


                • #38
                  Хах, Иване, процедурата си работи , тествано е .
                  Забелязъл съм обаче, че бачка само след дълъг престой (или когато колата е студена)
                  При студен двигател, с натисната спирачка, секунда след запалването, се чува отчетливо превключване на предавка (въпросното "клоп-клоп") . Именно тогава процедурата действа. При топъл двигател, може да я задействаш само с диагностика, но дори и с нея, процедурата е същата. При топъл двигател, колата пали без да се чува превключване и можеш да си палиш и гасиш колкото щеш, файда-йок.

                  Comment


                  • #39
                    Моето селе пак се счупи. Ту оставам само с 2-ра, 4-та и Р, ту и те изчезват, остава само 5-та. Налягането на сферата си е ок, мисля си да не е датчик за скоростите? Къде в коша да ги търся тези датчици? Отдолу на робота ли са? Лесно ли се сменят?
                    Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                    ALFA- Always Looking For Assistance

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Sam76 Покажи съобщение
                      Моето селе пак се счупи. Ту оставам само с 2-ра, 4-та и Р, ту и те изчезват, остава само 5-та. Налягането на сферата си е ок, мисля си да не е датчик за скоростите? Къде в коша да ги търся тези датчици? Отдолу на робота ли са? Лесно ли се сменят?
                      За мен може проблема да е в датчиците,защото единия отчита положението на лоста напред назад,а другия наляво надясно,щом оставаш с 2,4,задна значи лоста отчита движение назад,и наляво надясно,а напред не отчита,или само на 5-а.Имал съм такъв случай,но там колата записваше грешка само на 5-а скорост,смених датчика/потенциометъра/ за напред назад и се оправиНо все пак е хубаво да се види на компютър колата

                      П.С.Иначе самите потенциометри не се сменят трудно,като изключиме задния/той е за положението наляво надясно/,даже единия/точно този дето ти трябва на теб/ аз успявам да го сменя и без да свалям акумулатора,намира се точно отгоре на робота.Но преди всичко провери връзките на куплунзите

                      ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:48 ----------

                      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                      Хах, Иване, процедурата си работи , тествано е .
                      Забелязъл съм обаче, че бачка само след дълъг престой (или когато колата е студена)
                      При студен двигател, с натисната спирачка, секунда след запалването, се чува отчетливо превключване на предавка (въпросното "клоп-клоп") . Именно тогава процедурата действа. При топъл двигател, може да я задействаш само с диагностика, но дори и с нея, процедурата е същата. При топъл двигател, колата пали без да се чува превключване и можеш да си палиш и гасиш колкото щеш, файда-йок.
                      И аз съм пробвал един път,но не стана,иначе и мойто интерфейс прави процедурата по същия начин
                      Last edited by Mury; d.m.y г., 15:51.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Мога ли да ги видя тези датчици някъде? Двата са еднакви, нали? И се намират някъде върху робота. Колко ли струват нови? Или да пробвам на Добромирски рецептата? Може би трябва да вдигна колата на крик? Или да махна акумулатора?Утре се захващам защото положението е нетърпимо. Ту работи перфектно, ту прескача. Днес стартирах тази процедура за калибровката на съединителя. Сега като сменя, щрака много добре - стегнато и бързо, без похлопване. Обаче като се счупи....
                        Та с две думи: хорааа, помагайте с тези датчици, моля... Къде са? Кой е този за 2/4/Р или 1/3/5 и кой за 1/2 3/4, 5/р
                        Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                        ALFA- Always Looking For Assistance

                        Comment


                        • #42
                          Eдиният се намира малко по-назад от този на съединителя. Ще го видиш. Другият обаче седи отзад на робота, точно над хидравличната рейка. И 3-те датчика са напълно еднакви. Проблема е, че влиза вода в тях. Отварят се внимателно, мажат се обилно с грес и после се затварят. Ако ли не- нов. Драсни ми лична да ти кажа от къде какво да вземеш.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Sam76 Покажи съобщение
                            Мога ли да ги видя тези датчици някъде? Двата са еднакви, нали? И се намират някъде върху робота. Колко ли струват нови? Или да пробвам на Добромирски рецептата? Може би трябва да вдигна колата на крик? Или да махна акумулатора?Утре се захващам защото положението е нетърпимо. Ту работи перфектно, ту прескача. Днес стартирах тази процедура за калибровката на съединителя. Сега като сменя, щрака много добре - стегнато и бързо, без похлопване. Обаче като се счупи....
                            Та с две думи: хорааа, помагайте с тези датчици, моля... Къде са? Кой е този за 2/4/Р или 1/3/5 и кой за 1/2 3/4, 5/р
                            Добри ти е отговорил,и пиши после какво е станалоПробвай първо с този за напред назад,намира се малко зад този на съединителя и изглежда така
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Само нещо не мога да разбера. Чета по форумите, че това е стандартен датчик, ползващ се на доста места като TPS потенциометър. Струва 50лв, ако кажа че търся примерно TPS за Саксо. Ако обаче кажа, че искам датчик за селеспийд и цената веднага минава 300лв, с отстъпка. Дали да не пробвам този от 50лв, доколкото разбрах бачка без проблеми?
                              Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                              ALFA- Always Looking For Assistance

                              Comment


                              • #45
                                Отворих го потенциометъра, но после като го сложих и запалих колата мига индикацията за скоростната кутия. Включва скоростите, но дисплеят мига и след това минава на нулева. Утре ще търся нов датчик. Някави идеи откъде?
                                Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                                ALFA- Always Looking For Assistance

                                Comment

                                Working...
                                X